woensdag 23 januari 2008

sint en piet drukte...


Zoals jullie weten is Sinterklaas en Zwarte Piet weer in het land. En natuurlijk merken jullie de drukte op je stage adres. Ik maak dit jaar Sinterklaas voor het eerst mee op een KDV.
Wat heeft Sinterklaas een inpact op kinderen, de kinderen worden drukker dan normaal, zijn sneller moe en huiliger van al die spanning voor Sinterklaas en Zwarte Piet.
Ik vind drie weken wel een beetje lang voor de kinderen, het mag van mij ook wel in 1 week weer allemaal voor bij zijn. Het hoor er allemaal bij, ben zelf ook kind geweest!!
Verder vind ik het een leuke gebeurtenis, de kinderen komen met de mooiste verhalen wat ze allemaal aan Sinterklaas willen vragen.

Maar nu is mij de vraag aan jullie, wat jullie van de Sinterklaas drukte vinden???

Geen opmerkingen: